תנאי קבלת שירות מטי. דוט. קום. מחשבים – פתרונות מחשוב לעסקים
תנאי קבלת שירות
מטי. דוט. קום. מחשבים –
פתרונות מחשוב לעסקים
בהזמנת שירות אני מקבל על עצמי את כל ההתחייבויות ומסכים לכל התנאים שבהסכם זה.
- תנאים והגדרות:
- טופס זה מהווה הסכם בין הלקוח לבין טי. דוט. קום. מחשבים ו/או תמיר זוארץ ו/או שלוחי טי. דוט. קום. מחשבים (להלן: העסק או הטכנאי) המתנה את התנאים לקבלת שירות באתר הלקוח.
- שירותי העסק יינתנו בתחום שבין נתניה לתל אביב.
- שעות הפעילות של העסק: ימים א' – ה' בין השעות 9:00-18:00. מחוץ לשעות אלה יינתן שירות במסגרת שירותי חירום בלבד.
- כל המחירים בהם נוקב העסק, בין אם בע"פ, בכתב או בהסכם זה אינם כוללים מע"מ בשיעור הקבוע בחוק; זאת כל עוד לא נרשם אחרת בהצעת המחיר.
- הסכם זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא פונה (ומחייב) את שני המינים במקביל.
- הלקוח מצהיר כי ידוע לו כי עלות הטיפול היא לפי מחירון העסק ומתחייב לשלם בסיום הביקור כל סכום שיידרש על פי מחירון זה:
- שעת טכנאי באתר הלקוח (בתחום הגאוגרפי) – 300 ₪ פלוס מע"מ לשעה
- שעת טכנאי בביקור חירום (בתחום הגאוגרפי) – 400 ₪ פלוס מע"מ לשעה.
- שעת תמיכה מרחוק – 250 ₪ פלוס מע"מ לשעה.
- טיפול במעבדה (בתחום הגאוגרפי) – 450 ₪ פלוס מע"מ.
- מחירון העסק הינו מחירון שעתי. זמן הביקור יחל מרגע הגעת הטכנאי אל הלקוח ועד סיום הטיפול בתקלה. מינימום לחיוב הוא שעת עבודה (גם אם בפועל נכח הטכנאי באתר הלקוח פחות משעה), מהשעה השנייה יחושב המחיר בחצאי שעות או חלק מהן.
דוגמא:
טכנאי הגיע ללקוח וסיים את הטיפול תוך 20 דקות – הסכום לחיוב – 300 ₪ בתוספת מע"מ.
טכנאי הגיע ללקוח וסיים את הטיפול תוך 80 דקות – הסכום לחיוב – 450 ₪ בתוספת מע"מ. - מחיר טיפול במעבדה כולל עד שעת עבודה באתר הלקוח. מעבר לשעת עבודה באתר הלקוח (בין אם באיסוף המחשב ובין אם בהחזרתו) יחויב הלקוח בהתאם למחירון.
- אין במחירון העסק בכדי לפגוע במחירי לקוחות שבהסכמי שירות שונים.
- שירותי ייעוץ ללקוח:
- שירותי ייעוץ לרכישת מחשב חדש – במסגרת השירות, יבצע טכנאי תשאול לקוח לצורך הבנת צרכי הלקוח. לפי תשאול זה, יאפיין הטכנאי את המפרט הדרוש והצעות מחיר יישלחו ללקוח (בד"כ בין 2-3 הצעות מחיר). עלות השירות היא 250 ₪ בתוספת מע"מ, עלות זו תקוזז מעלות המחשב אם יירכש מטי. דוט. קום. מחשבים.
- שירות ייעוץ לתקשורת קווית/אלחוטית – במסגרת השירות, יגיע טכנאי לאתר הלקוח ויאבחן את הצרכים והאפשרויות. בהתאם לאבחון זה, תוצע ללקוח תוכנית להתקנת רשת תקשורת. עלות השירות היא 300 ₪ בתוספת מע"מ, 50% מעלות זו תקוזז מעלות התקנת מערך התקשורת באם יירכש מטי. דוט. קום. מחשבים.
- במהלך הביקור עשוי הטכנאי להציע ללקוח תוכנות ו/או חומרה לתיקון התקלה ו/או לייעול העבודה. תוספות אלה יותקנו באישור הלקוח בלבד. מחירי המחירון מהווים עלות שירות טכנאי בלבד ואינם כוללים כל תוכנה/חומרה שתותקן ללקוח.
- המשך טיפול באתר הלקוח שיימשך מחוץ לשעות הפעילות של העסק יבוצע באחת מ- 3 דרכים:
- איסוף המחשב למעבדה והמשך הטיפול במעבדה.
- תיאום ביקור נוסף (בד"כ יום למחרת).
- המשך עבודה רציפה לפי מחירון ביקור חירום.
- ייתכנו מצבים בהם הטכנאי יבצע הערכה טלפונית למהות התקלה. בעת הביקור עשוי להתגלות כי התקלה שונה מההשערה ואין בהשערה זו כדי לחייב את העסק בכל מאן דהוא.
- הטכנאי אינו אחראי בכל דרך שהיא על חלקים ישנים/פגומים הקיימים במערכת ועלולים להינזק כתוצאה מניסיון הטיפול במערכת.
- הטכנאי אינו אחראי בכל דרך על ה"חומר" (תוכן) הנמצא בתוך הכונן קשיח ולא אחראית על מחיקתו החלקית או המלאה. באחריות הלקוח לגבות מעת לעת ו/או לפני התיקון מידע החשוב לו.
- הלקוח מתחייב בזאת שכל סוג של תוכנה שנמסרת למעבדה לצורך התקנה מכל סוג הינה תוכנה חוקית לחלוטין.
- אחריות לתיקון היא למשך 30 ימים מיום התיקון אלא אם הובהר ללקוח אחרת בין אם בכתב ובין אם בע"פ, בין אם במפורש או בין אם במשתמע. למרות זאת:
- אין אחריות לתיקון תוכנה ו/או פגיעת וירוסים לאחר התיקון.
- אין אחריות לנזק פיזי.
- אין אחריות לנזק שנגרם כתוצאה מהתערבות גורם צד ג'.
- אין בסעיף זה בכדי לפגוע באחריות של מוצר חדש שנרכש מטי. דוט. קום מחשבים.
- אחריות למוצרים חדשים:
אחריות למוצרים חדשים שנרכשו בעסק תינתן ע"י היבואנים/מפיצים/חברות השירות שלהם ולפי תנאיהם בלבד.
העסק יספק אחריות באתר הלקוח ל- 30 יום מיום האספקה ועל בסיס מקום פנוי בלו"ז.
מעבר לכך, על מנת לממש אחריות, באחריות הלקוח להביא את המוצר למעבדות העסק או לתאם איסוף בעלות ביקור באתר הלקוח או בעלות מעבדה לפי מחירון העסק באותה עת. - מדיניות החזרת מוצרים:
החזרת מוצר תיעשה תוך 14 ימים מיום הרכישה כאשר המוצר סגור ומבלי שנעשה בו כל שימוש ובלבד שתצורף אליו חשבונית המקור. אחריות הלקוח להעביר את המוצר לידי טי. דוט. קום. מחשבים. לא ניתן להחזיר מוצרים שהוזמנו ו/או הורכבו ו/או הותקנו עבור הלקוח ו/או הופעלו עבורו. כמו כן, לא ניתן להחזיר תוכנות מכל סוג שהוא. - אפשרויות תשלום:
- מזומן (בהתאם ל"החוק לצמצום השימוש במזומן")
- שיק (שמועד פרעונו לא יאוחר משוטף + 30 מיום קבלת השירות)
- תשלום באפליקציה
- העברה בנקאית (בהתאם להוצאת חשבונית ולא יאוחר משוטף + 30 מיום קבלת השירות)
- כרטיס אשראי (מכבדים כל סוגי כרטיסי האשראי)
*בתשלום בכרטיס אשראי ייתכנו עלויות נוספות בגין דמי סליקה לפי החלטת העסק.
- הלקוח מסכים, הסכמה בלתי חוזרת לקבלת חשבונית באמצעות דואר אלקטרוני.
- הלקוח מצהיר כי ידוע לו שהעסק עשוי להשתמש בשמו וסיפור המקרה שלו בפרסומיו השונים ומסכים לכך הסכמה בלתי חוזרת.
- במחלוקת שלא תגיע לפתרון בין הצדדים, סמכות השיפוט הבלעדית היא לבית משפט השלום בכפר סבא.
Ver 1.03